woensdag 4 november 2015

Zo moe...

Dat heb ik weer...
Ben ik eindelijk zo ver dat ik een blog begin om mijn creatieve knutsels met de wereld te delen, slaat het weer om.
Ineens is het herfst, met bijbehorend weer... koud, nat, mistig, vochtig.
En als er iets is waar ik niet tegen kan, dan is het wel dat soort weer.
Mijn lichaam heeft dan zoiets van, doe het lekker zelf, ik hou er mee op.
En dus heb ik 3 weken op de bank gezeten. Niets doen. Af en toe een spelletje spelen, of filmpje kijken. Maar voor de rest niets.
Maar niet getreurt, ik voel me nu iets beter en heb ook weer zin om te knutselen.
Dus hopelijk binnenkort nieuwe posts op mijn blog.

1 opmerking:

  1. Ik wens je veel beterschap toe ...
    Doe het maar rustig aan ...
    Fijne woensdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen