dinsdag 12 januari 2016

Update

Hallo allemaal

Daar ben ik weer eens. Het is inmiddels alweer 2 maanden geleden dat ik voor het laatst iets gepost heb,
Maar ja, die rot reuma is zo onvoorspelbaar.
Ik slaap slecht en rust niet uit vanwege de fibromyalgie. En ik heb pijn vanwege de artritis.
Gelukkig heb ik volgende week een afspraak bij de reumatoloog en kan ik haar deze dingen voorleggen, De vorige keer stelde ze voor om met de medicijnen te minderen. Maar dat viel niet zo goed. Ik kreeg meer pijn, vooral in mijn armen en schouders, zodat ik nog slechter sliep of zelfs weer nachten op de bank zat. Dus ben ik maar weer terug gegaan naar de oude dosis die ik had en slik nu dus weer 9 tabletten per dag...

Maar ik heb de laatste 2 maanden niet stil gezeten hoor.

Zo heb ik laatst een tijd op pinterest doorgebracht en daar kwam ik een pin tegen van iemand die een gewoon wit plastic ladekastje zo mooi opgeleukt had. En toen bedacht ik me dat ik ook nog een klein plastic ladekastje heb staan. Er zit niets in en staat al jaren op zolder stof te verzamelen. Alleen... het is knaloranje... Maar daar heb ik een oplossing voor. Hopelijk binnenkort meer hierover.

Verder ben ik bezig met een Steampunk/Gothic scrapbook. Ik wacht nog op een paar dingetje die deze week binnenkomen, die ik voor de omslag van het boek wil gebruiken. Dan kan ik daar vast een post van doen. En iedere keer als ik weer een pagina klaar heb post ik die ook. Werk in uitvoering zeg maar.

Er liggen ook al jaren foto's van onze huwelijksreis naar Egypte die nog steeds in een mooi scrapbook verwerkt moeten worden.

Ook de foto's van hoe het huis was toen we het kochten en hoe het geworden is nadat we het geschilderd en ingericht hadden liggen al jaren klaar om in een scrapbook geplakt te worden. Het papier en de embelishments heb ik ook allang in huis.

Verder heb ik op pinterest nog veel meer leuke dingen gezien. Dus voorlopig heb ik genoeg inspiratie. Als nu ook maar mijn lichaam eens meewerkte...

1 opmerking:

  1. Ik wens je alle goeds toe in 2016 ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen